امروز :
شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
تصویر بسته جادوی تحریر یک دی وی دی آموزش خوشنویسی با خودکار

معرفی سی دی های خوشنویسی با خودکار

برای کسانی که امکان حضور در کلاس خوشنویسی ندارند یا هنرجویانی که احتیاج به مرور دروس در منزل دارند آموزشگاه سرای خوشنویسان اقدام به تهیه سی دی دروس کلاس های خوشنویسی

باخودکار نموده است خرید این سی دی ها برای عموم آزاد است.این محصولات تحت نام تجاری جادوی تحریر وارد بازار شده است که مورد استقبال هموطنان مادرشهرستان ها واقع شده است.جادوی تحریر نستعلیق شامل کتاب جادوی تحریر نستعلیق ودو سی دی تصویری آموزش خوشنویسی با خودکار  می باشد. این سی دی ها به صورت درس ،درس و شامل 15 درس می باشد.هنرآموز می بایست فیلم هر درس را دو تا سه بار ببیندسپس تمرینات خوشنویسی را در کتاب ودر محل های مشخص شده انجام دهد.مدرس دروس استاد سرکار خانم حسینی می باشند که دارای مدرک فوق ممتاز خط نستعلیق وشکسته می باشند.مدرک دانشگاهی ایشان هم مترجمی زبان انگلیسی می باشد.استاد چنان مطالب را بازبانی ساده آموزش می دهند که با هر سن وسوادی استفاده از این کتاب وسی دی میسر شده است.

مطالب آموزش داده شده در این مجموعه عبارتند از:
آموزش شکل حروف و اندازه وارتفاع آنها
آموزش اتصالات در حروف مختلف
آموزش اصول ابتدایی خط مثل خط زمینه،شیب،فاصله،نقطه گذاری،سرکش ها
آموزش شکل های مختلف یک حرف در جاهای مختلف
آموزش اصول اولیه ترکیب در خوشنویسی
آموزش کشیده نویسی در خط
آموزش عدد نویسی به حروف وریاضی
وغیره

خرید این محصول به افرادی که حتی کلاس خوشنویسی می روند توصیه می گردد.جادوی تحریر قابل اجرا در کامپیوتر با ویندوزهای ایکس پی،سون وویستاوهشت وده می باشد.

بسته آموزشی جادوی تحریربرای یادگیری خوشنویسی با خودکار

شما می توانید برای آشنایی با این سی دی قسمت هایی از آن را دانلود نمایید.لازم به ذکر است برای دانلود راحت تر شما ما کیفیت فیلم را پایین آورده ایم

  

قسمتی از درس اول جادوی تحریریک

 

قسمتی از درس نهم جادوی تحریر

                        

خرید سی دی آموزش خوشنویسی با خودکار از طریق پستی در این سایت راه اندازی شده است . در این روش می توانیدمبلغ را بعد از دریافت سی دی به مامور پست تحویل دهید.این محصول به صورت اورجینال تقدیم می گردد.

برای تهیه این محصول به فروشگاه سایت مراجعه کنید.یا از لینک زیرخریدپستی نمایید:

shop.khoshnevisan.com

 

 

جادوی تحریر انگلیسی

English Cursive Handwriting

 

محصول دیگر پرطرف دار سرای خوشنویسان آموزش پیوسته نویسی انگلیسی می باشد.این بسته آموزشی اولین در نوع خود می باشد.که شامل سه سی دی مولتی مدیا به همراه بیست رسم الخط می باشد.به تازگی کتابی هم برای آموزش پیوسته نویسی انگلیسی چاپ شده است.تهیه هرسه مورد برای علاقمندان به یادگیری خط کرسیو پیشنهاد میگردد.آموزش به صورت درس به درس و شامل 18 درس می باشد.حروف به چند دسته تقسیم شده اند وحروفی که دارای شکلی شبیه به هم می باشند در یک درس قرار گرفته اند.این شیوه آموزش در حال حاضر نوین می باشد.در دروس اولیه آموزش حروف کوچک ودروس بعدی به حروف بزرگ اختصاص می یابد.در انتها هم آموزش عدد نویسی وعلائم اختصاری می باشد.تهیه این سی دی برای دانشجویان زبان انگلیسی ،کسانیکه قصد شرکت در آزمون های زبان دارند،وکلیه علاقمندان در هر سنی پیشنهاد می گردد.در این سی دی هم سرکار خانم حسینی با خط و بیان رسایشان علاقمندان را شگفت زده می کنند.

 

 

بسته فیلم آموزش پیوسته نویسی یا سرهم نویسی انگلیسی

 

 گلچین درس2

 

 گلچین درس 3 آموزش هندرایتینگ            

این محصول به صورت اورجینال تقدیم می گردد.جادوی تحریر قابل اجرا در کامپیوتر با ویندوزهای ایکس پی،سون وویستا وهشت وده می باشد.برای تهیه این محصول به فروشگاه سایت مراجعه کنید. یا از لینک زیرخریدپستی نمایید:

shop.khoshnevisan.com    

 

آیا می خواهید بانحوه برگزاری کلاس های خوشنویسی آشنا شوید:

نحوه برگزاری کلاسهای خوشنویسی باخودکار

نوشتن دیدگاه

کد امنیتی
کدی را که مشاهده میکنید در کادر زیر وارد کنید